Äntligen!

Äntligen är min dator inlämnad på service! 
Förhoppningsvis tar det bara någon dag/några dagar att fixa den. Sen kommer min blogg -förhoppningsvis- blir lite roligare, med bilder osv.

Jag har snart läst ut "Ljudet av din hjärta". Åh, suck, nej! Och jag som verkligen försökt att inte läsa för snabbt eller för mycket åt gången. Nu är det bara drygt 150-200 sidor kvar. (Om inte mindre.) Jag har ångest.

Så gick jag in på Stepheniemeyer.com, och såg till min stor förtjusning att hon gav ut sin fjärde (och, suck, sista) bok i serien om Edward och Bella.
Det verkar inte som om den har blivit översatt till svenska än, så jag, patetiskt och desperat som jag är, mailade Bokus.se och frågade om och när de kan tänkas få in den.

Jag är verkligen helt fast :( Det är nästan lite jobbigt. Hur ska jag kunna leva vidare när jag läst ut den sista boken (som för övrigt heter Breaking Dawn)?
Okej, nu överdrev jag, jag kommer självklart klara mig fint. Men det kommer faktiskt bli väldigt tråkigt och jobbigt.

På tal om tråkigt och jobbigt - jag är sjuk. Förskyld.
Och precis nu klampade min bror in och sa att han troligen hade maginfluensa. Jippie yey.

Jag uppskattar all form utav underhållning just nu.



Min efterlängtade älskling; (Våga inte ens påpeka att jag är sorglig.)


4:e boken i serien om Edward och Bella.

Kommentera gärna
Postat av: Petra

den boken är asbra :D eller det är ju alla i serien i och för sig ;)

2008-12-09 @ 20:57:18
URL: http://petrusa.devote.se
Postat av: :D

Jag fick också ångest när jag läste ut tredje boken. Liksom, nu har man bara en bok kvar! Shet, muh. Och det hemska är att halva fjärde boken kommer att skrivas ur Jacobs persektiv. FAN, säger jag bara, för han är totalt ointressant. Edward&Bella är grejer det, för Edward är hetast. Puss.

2009-02-18 @ 20:15:23

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin