Germany, here I come

Jag har precis skrivit brev till min tysk.


I vår åker jag och Göran, tillsammans med några andra i våran skola, till Essen och hälsar på den tyskarna och deras spännande kultur. (?) Sedan kommer de till oss och bor här en vecka. Min tysk spelar också tvärtflöjt, och hon skriver att "I think sometimes me and my friends are a little bit CRAZY ;)"

Låter busigt

2 poäng för engelskan btw.

Hon har också en 16-årig bror. Låter det jättedumt om jag säger att det var därför jag valde henne? Ja. Valde. Det låg massa tyskar utspridda på borden, och det var bara för oss att välja någon vi ville ha med oss hem.

Översättning: De hade skrivit brev och vi fick välja vem vi tyckte verkade intressantast. Tyvärr var jag lite seg, så jag fick nöja mig en en tvärflöjts-spelande 14-åring med en, förhoppningsvis, snygg bror.


 

Och bara så att ni vet

alla som vill får klappa min tysk!


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin