Lärare saknar humor

Våran hemkunskapslärare har ingen humor. Hon blev skitsur när jag hotade med att bitchslap'a Martina med en bit rått kött. Sura jävel. Hon hatar mig.

Kanske var för att jag, första dagen vi hade henne, kastade en degklump i huvudet på min kompis? Eller den gången när jag tappade en hel skål med sås i marken? Eller kanske det är för den gången då jag doppade händerna i mjöl och sedan på Martinas bröst? Var det bara jag som tyckte det var väldigt sexigt?  Eller den gången då jag, moget nog, satt och ritade snoppar Kisch hemkunskapsläxa? Eller vänta. Det kanske var den där gången då jag råkade nocka henne med en gurka.

Hur som helst. Hon har absolut ingen anledning att ogilla mig.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin