Trött och sur.

Idag har jag bara varit trött och sur.
Hela jäkla dagen.

Stor del beror på mamma och pappa, som direkt satte igång i morse. Jag hatar min pappa ibland. Jag hatar min mamma ibland. Hatar.
Göran hade sovit över, så vi gick upp och åt frukost. Kan ju nämna att det första jag såg dag när jag vaknade var två ljusblå ögon som nyfiket tittade in i mina.
"Emma e vaken, gomorron Emma!"
Jag undrar hur länge hon stått där. Lite läskigt att hon stått och tittat på mig när jag sov.

I alla fall. Mitt humör var egentligen dåligt direkt när jag vaknade.. Jag var så jäkla trött, och det enda jag ville var att gå och lägga mig och låta det bli kväll.
Men det fick jag förstås inte.. och jag kunde inte för den delen heller. Skulle vara på Karista vid två och fixa håret.

_________________________________________________________

Ungefär såhär har jag varit hela dagen
:


_________________________________________________________

Och som om det inte räcker med att jag redan är sur

Min kamera har gått sönder. Vi lämnade in den idag, och fick reda på att det kommer ta 5 veckor innan jag får tillbaka den. Underbart. Jag är så jävla sur och ledsen nu så jag vet inte vad. Ingen kamera i jul, ingen kamera på nyår, ingenkamera hos Cicci.

Tror inte ni fattar hur jäkla besviken jag är.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin