Lördag, ohyes

Idag har väl varit en.. bra dag, antar jag. Blev väckt klockan sju utav papi, och då bar det av till kulturhuset. Skulle stå på loppis med Isabel.
Jag förlorade 150 kr på att stå där, då jag inte fick inte några pengar typ och Isabel blev bestulen på två tröjor, och så var det några som lurade henne på pengar.
Okej, helt seriöst? Hur jävla lågt kan folk sjunka? Sno kläder på loppis? Ni är ju förfan sorgliga.

Vid elva var det "genrep" inför almogemarknaden imorgon, så jag, Anna och Göran ställde oss och sjöng våran kära "jag tjänte hos en man". Anna blev liiiiiite småsur när det visade sig att jag och Göran inte riiiiktigt kunde låten. Jag förstår henne. Men vi övade, nu kan vi den, och allt är bra. Imorgon gäller'e.

Somnade tom i bilen påväg hem. Ni fattar inte hur trött jag var. Vaknade av att pappa puttade lite på mig och sa att vi var hemma. Hade dreglat ner hela sätet. Mysigt. Gick direkt in och la mig i sängen, däckade direkt. Papi väckte mig tre timamr senare eftersom jag inte skulle somna ikväll annars, och för att jag skulle vara barnvakt åt mina kära kusin om en timme.
Men så blev det inte, för lilla, älskade Alicia satt på akuten och hade troligtvis förstoppning. Stackars liten! :/
Så jag ringde THA Goran och sa att jag hänkade på henne vad hon än skulle göra ikväll, och det visade sig att hon skulle grilla med resten av THA gang i Västersjön. :) Åkte upp dit och hade väldigt mysigt. Fast det var lite dålig stämning ett tag, för Felicia var svinhungrig och vi fick ingen eld. Slutade med att vi hällde bensin på skiten, funkade utmärkt.

- JAG TÄNKER INTE ÄTA DET DÄR, JAG KOMMER JU FÖR FAN BLI RADIOAKTIV
- Men förfan, har du ens lyssnat på NO-lektionerna? Bensin förångas.
- Jag tänker fortfarande inte äta.
- Gör inte det då.
- Jag fryser.
- Ta mina raggsockor.
- Jag vill inte ha dom.
- Nehe.
- Nej. Precis.
- Sluta sura nu.
- Kan du sluta vara så.. himla.. asså seriöst. Jag kanske inte kan vara lika glad som du är jämt? Jag fryser och är hungrig.
- Du vägrar äta korv och du vill inte ha mina raggsockor..?
- Men grilla en jävla korv åt mig och ge hit raggsockorna då.




Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin