Pissed.

Fick ett spel på min bror innan pga. att han var så jävla dryg. Jag skriker verkligen inte ofta, men nu gjorde jag det. Ni skulle inte känt igen mig om ni sett mig. Var så jävla pissed. Och så sjukt knäckt blev han. Satt bara där i din jävla fotöljen, tittade mig inte ens i ögonen, och petade (viskandes) in löjliga kommentarer då och då, som; "jag gör väl vad jag vill" och "mm, tuff du är".

Mer sa han inte. Och sedan kom pappa upp till mig; "Bra. Det där behövde han, den lilla saken tror han är något förmer än oss andra."

Skönt att någon är på min sida.

 

Och jag funderar starkt på att börja skriva mer aktivt i min blogg igen.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin