Cicci trillade ur husvagnen

Cicci och jag sov i husvagnen inatt.
Vi var jävligt trötta.
Låg och gjorde egna dubbningar till Sagan om ringen och Harry Potter.
Cicci skrattade så hon trillade ur husvagnen.

Sedan blev vi livrädda när en gardin åkte upp.
Cicci skrek.
Jag skrek :(
Sen vågade ingen utav oss att titta ut genom fönstret.


Idag ska vi ner på stan och äta lunch, sedan får vi se vad vi gör ikväll. Det går ju inga roliga/bra filmer på bio nu i alla fall, förutom Baksmällan, och den har jag redan sett, så där rök ju den idén.
Dock har vi två filmer kvar av de tre vi hyrde igår. The stranger (skräck, som vi såg igår), The Chair (skräck) och Lars and the real girl (komedi). Blir väl till att se någon utav dom i alla fall. Och om vi kommer på lite mer fotoidéer så fotar vi nog också :)
Längesedan jag fotade nu. Jag har saknat det, huhu.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin