E-boda '09

Emmabodafestivalen 2009 - fyfan vad underbart det var!
Jag, Anneli och Kajsa hade verkligen grymt roligt, och banden som spelade var otroligt bra!
Höjpunkterna var Kap Bambino, 2manyDJ's, Svenska Akademien och Familjen.
Jag ska lätt dit nästa år, men det skulle vara jättekul att dra ihop lite mer folk då.
Är du pepp är det bara att skriva!

Min hjärna är död. Antingen är det pga. det faktum att jag inte sovit på två dygn, eller så är det för att jag är så grymt förkyld.
Eller en kombination utav båda, kanske. Det är nog mest troligt.

Törnrosa, langa alvedonen och stick mig i fingret med sländan - jag behöver en lång sömn.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Snyggt det blev! FniZz

:>

2009-08-02 @ 16:21:38
URL: http://ephotograph.blogg.se/
Postat av: Anneli

du har stavat fel på ditt namn vafan :<

Emma sifver, surt surt.. annars är det mycket fiiint.

och jag duschade, åt, sen sov jag mellan nio och 7 , SÅ JÄVLA GÖTT :D

nästa år ska roos, bea och gustaf åka med mig :>>>>>>>>>

2009-08-02 @ 22:26:44

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin