ES1b!

Rök ihop med både bror och mor precis. De snackar om att jag har tagit brors iPod - vilket jag inte har. Jag vet att den har legat i mitt rum, men jag har inte använt den, och det borde min idiot till mor veta (ja, just nu är hon en idiot, men alla jag är arga på blir automatiskt idioter) eftersom jag har gnällt över att jag inte har några hörlurar i typ tre veckor. Hon kan ju försöka få ihop det om hon kan.

Skola snart, jag är pepp! :) Tror vi skulle samla alla ettor, tvåor och treor som valt estet teater och göra lite.. övningar eller liknande. Pepp som sagt!
Nu har jag dock en halvtimme då jag inte vet vad jag ska göra.
Blah.




Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin