Första dagen på Peset


En tjej sa att det inte gick att kommentera min blogg? Om det inte går, skriv till mig på bdb!


Bråk med mor idag.
Missade halv-tio bussen idag, och nästa gick inte förens tio - då jag började.
Mamma fullständigt vägrade skjutsa mig eftersom hon sa att "nu är det stopp". (Hon har fått skjutsa mig så ett bra par gånger förut, så hon menade väl att det var nog)
Och visst, det fattar jag.
Men när det handlar om första dagen på nya skolan vill man inte gärna komma försent.
Det slutade med att min morbror körde ner mig. Han skulle fika lite med min kära mor, men vände precis när han kom in genom dörren (och blev bemött utav mina "du är så jävla dryg" och "fan vad ruttet av dig") och sa att han kunde köra mig. Tack!

Första dagen på Peset idag då som sagt, hoho. Trevligt, trevligt!
Mitt schema är faktiskt riktigt bra! Jag är nöjd.
Har inte fått någon jätteuppfattning om hur min klass är, men hittils verkar den trevlig :)

Ikväll ska jag och Cecc träffa the gang och grilla vid Vättern :) Ska bli mysigt.

Modell: Cicci






Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Fin bild!



Jag kan kommentera :)

2009-08-20 @ 21:10:05
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin