Nyklippt

Var tvungen att gå upp vid halv åtta idag eftersom jag hade en tid hos frisören vid kvart över.
Jag har inte varit så jävla trött på länge..

..förutom igår. Igår var jag för trött för mitt eget bästa.
I nästan en timme låg jag och var helt random och fullständigt okontrollerad. Jag flög runt, snurrade, trillade, vred mig i sängen, gjorde miner, sjöng sånger och drog (egna) skämt. Dessutom snackade jag med överdriven Norrköpingska precis hela tiden. Cicci måste verkligen ha tyckt att jag var grymt jävla jobbig - även om hon påstår att hon tyckte det var roligt.
Men hon trillade faktiskt ut ur husvagnen av skratt vid ett tillfälle, för andra gången! (Fråga inte hur det gick till.)

Anyhow
Jag blev inte nöjd med håret. Men å andra sidan - hur många är nöjda precis efter de varit hos frisören? Förhoppningsvis känns det bättre när jag fått fixa lite med det själv.
Jag tog inte alls mycket på längden eftersom jag håller på att spara ut håret; fixade bara topparna och klippte upp det lite upptill. Färgade det lite mörkare brunt också.  Bild kommer förmodligen.

Efter det åkte Cicci och jag ner till stan och åt lunch. Precis innan vi skulle springa till bussen kom min håriga vän med kopplet i munnen och viftade förhoppningsfullt på svansen. Och ingen av er - ingen - hade kunnat säga nej till de där hundögonen han gav mig. Det var nästan så jag kunde se dem tåras.
Han fick följa med.

Efter vi käkat köpte vi godis och åkte hem för att se på några avsnitt av How I Met Your Mother.
Som vanligt köpte jag allderles för mycket godis, och gav bort mer än hälften av påsen till min bror som kom insmygandes och frågade om han fick smaka.

Nu sitter jag här och har ont i magen av allt godis jag tvingat i mig, och snart är det mat.
Blah.


Ännu en bild på Cicci (för er som inte kollar min bilddagbok).

http://emzofc.deviantart.com/art/Old-story-133961879


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin