Panik i båda ändar av landet

Här råder det full panik.
Jag får ett sms av Cicci som säger att hon inte fått något bokningsnummer, och därmed inte kan hämta ut biljetterna. Jag får smått panik eftersom tåget går om 40 min, och jag vet att hon bor en bit från stationen, så jag slänger mig på en buss och åker hem för att se om jag sparat bokningsnumret. (Förklaring: Jag hade bokat åt Ciccis och hennes familj sålänge, eftersom deras internet hade krånglat)
Det hade jag (ibland förvånas jag av mig själv).
När jag smsat numret loggar jag in på msn och ser att Cicci är inloggad;

Emma säger:
Men du.. ditt tåg går ju snart? :O
ACK - Memento Mori ~Visningar: 6 094~ säger:
Ja :)
Emma säger:
Men alltså.. typ jättesnart?
ACK - Memento Mori ~Visningar: 6 094~ säger:
Haha, ja :D
Emma säger:
..om 40 minuter..?
ACK - Memento Mori ~Visningar: 6 094~ säger:
Va!? Jag trodde det gick vid sex!
Emma säger:
Nej! Det går tjugo i tre!
ACK - Memento Mori ~Visningar: 6 094~ säger:
Men!
Helvete
Emma säger:
SKIT I PACKNINGEN, DU SKA PÅ DET DÄR TÅGET!
ACK - Memento Mori ~Visningar: 6 094~ säger:
hejdå

Kvinnan ska på tåget.
Annars går jag och dör.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin