Saknar dig redan Cecc :(

(Kom på att jag glömde förklara anledningen till att jag skrev "viKtory" istället för "victory" i förra inlägget, så det var inte så konstigt att vissa inte fattade.)

Cicci åkte hem idag :(
Åh, jag saknar dig redan. Vi har verkligen haft grymt roligt! Jag får komma upp till dig snart!

Sitter och lyssnar på Hallelujah (Jeff Buckley) och känner att jag snart kommer somna. Men det får jag inte. Hela övervåningen ska vara städad innan klockan sju, då min Björne kommer hit.
Cicci och jag har verkligen stökat ner, haha. Innan kom man knappt fram, men så städade Cicci lite idag när jag var i skolan, så det blev en aning bättre i alla fall.
Jag måste plocka i ordning, damma, dammsuga... jag orkar inte.
Är så sjukt, sjukt trött.
Jösses.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin