Stick mig, Törnrosa!

Jag vaknade precis av en fruktansvärd huvudvärk och en helt igentäppt näsa och försökte komma ihåg hur gårdagen slutade. Jag tror jag pratade med Björn, och att han la på tillslut.
Var jag så död...?
Tack för att du ringde i alla fall, honey.

Gick ner till papis rum och hämtade en alvedon, och sedan upp till toaletten för att hämta papper till min näsa som kändes som en tickande bomb - väldigt nära att sprängas.
Satte mig sedan (kan inte ligga ner när jag är förkyld så jag halvsitter) i sängen igen för att sova men insåg ganska snart att det var lönlöst att ens försöka.

Fan. Jag är trött, mitt huvud värker, min hals rispar, min näsa rinner och jag känner att jag verkligen behöver sova.
Klagar gör jag en hel del också.
Igår började jag gråta i telefon för att jag inte ville att hösten skulle komma.
Jävla feber, bort.



Stick mig, Törnrosa!
Och vart fan är John Blund..?

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin