The Last Goodbye

Jag längtar jättemycket tills imorgon kväll, fast jag egentligen inte ska göra någonting. Myskväll med familjen bara. Vi ska hyra Slumdog Millionare och äta gott.
Det var jättelängesen som vi gjorde något sånt, så jag ser faktiskt fram emot det.

Btw så har jag börjat lyssna på "The Last Goodnight" igen. (Remember "Pictures of me"?) De är riktigt bra! Deras album "Poison Kiss" är grymt. Kommer inte ihåg varför jag slutade lyssna på dem? Kan nog ha varit för att jag spelade sönder låtarna. Hm.
I vilket fall; lyssna på dem! Jag rekomenderar låtarna "In your arms", "Incomplete", "Pictures of me" och "One trust".


Kommentera gärna
Postat av: Amanda

åh, pictures of me är så jävla fin!

2009-08-28 @ 19:47:14
Postat av: Milla

Åh tack. Du gav mig tips till att jag, min syster och pappa kan göra det ikväll. Sitta hemma, liksom.

2009-08-29 @ 11:53:33
URL: http://fleurdecassis.blogg.see

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin