Sommaren med Göran

Det blev inte så mycket sömn, istället gick jag runt som en osalig ande i hela huset och gjorde absolut ingenting.
Rättade till en tavla som satt lite snett  (den blev ännu snedare)
skalade en morot (som jag sedan aldrig åt)
mös med Algot (=tvingade ner hans huvud i mitt knä och gosade bestämt in mig i hans päls)
Hänge lite tvätt (=rev ner hela tvättstället - och efter en lång svordomsramsa om hur jag skulle döda den personen som uppfann denna förfärligt värdelösa sak - gav jag upp)

Nej, jag fungerar inte helt när jag inte har fått sova.
Och det hinner jag inte göra nu, för nu ska jag, mami, papi och farmor se på "Sommaren med Göran" på bio, haha.
Mysiga är de, alla tre.


- Sitter och lyssnar på 'Det snurrar i min skalle'. Jag vill tillbaka.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin