Mansmens

Natten har varit ett helvete, usch. Har hostat som en jag vet inte vad och rivit upp hela min hals. Bäst för att hostan ger med sig innan dess att jag kommer till Björn, annars.. blir jag arg.



Min bror har mens och har haft det hela veckan. Hur länge håller mansmens i sig egentligen? Börjar bli rätt irriterad på att beter sig som en fullständig idiot helt utan anledning. Det som gör mig mest irriterad är nog att jag är så förbannat snäll mot ungen trots att han håller på som han gör; just nu är han verkligen inte värd det.
Nej, det ska bli skönt att komma bort från både honom och resten utav familjen.
(Fast Algot kommer jag saknar. Följ med mig, min håriga vän?)


Om fyra timmar bär det iväg till Örebro, Frizon och min Björn.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin