Välkommen, Hösten!

På torsdag börjar skolan.
Och det känns faktiskt helt okej!
Denna sommaren har varit otroligt bra, och jag har verkligen hunnit med jättemycket, så om jag ska vara ärlig tycker jag  t.o.m att det kan vara skönt att komma in i lite rutiner igen.

Estet Teater.
Per Brahegymnasiet.
Fan vad bra det känns! :)
Det ska faktiskt bli riktigt kul!
Ännu roligare är det att mina älskade medlemmar från the gang går där; Felicia, Moi och Mandie Candie.

Vänner - jag funderar på att samla alla och ha en liten grillkväll precis innan skolan börjar. Vad säger ni? (Fick idén av Emelie btw) Se det antingen som ett 'Hejdå, sommaren!', eller ett 'Välkommen, hösten!' (Jag föredrar alternativ två.)
Hör av er!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin