- Du är ju verkligen helt dum i huvudet.


Jag vet faktiskt inte om jag någon gång har blivit såhär förbannad på någon människa i hela mitt liv. Samtidigt kan jag nästan inte låta bli att skratta. Människan har ju för fan ingenting bakom pannbenet.
Åsiktsfrihet, javisst. Men vad i helvete är det här för skit.
Jag känner att jag måste sluta skriva nu, annars blir det nog bara en massa taskiga och kanske onödiga saker skrivna.

 Ni kan ju kolla hennes blogg och se om ni hittar någon intressant som är värt att läsas.
Jag gav upp efter det här.
(Min uppfattning om henne har förresten inte byggts på bara detta inlägget. Men det var liksom droppen.)


Hämtat från Kissies.se:

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin