VARMT

Sov i min brors rum inatt pga. den otroliga värmen i mitt rum.
Och oj vilken natt. Vaknat flera gånger av att jag legat/suttit i flera olika jättekonstiga ställningar.
Först vaknade jag av att jag satt lutat mot väggen.
Sedan av att jag låg med ansiktet rakt ner i kudden och inte fick luft.
Sista gången vaknade jag av att jag stod på knä på golvet med överkroppen liggandes på sängen.

Då gick jag upp.

Idag blir det en rätt lam dag, i alla fall fram till klockan 7 ikväll. Då åker jag till Kajfalk och grillar :) Mysigt ska det bli!

Just nu ser schemat ut följande;

Duscha
Göra mig iordning
Försöka hitta någon att ta med och grilla hos Kajfalk
Komma på hur sjutton jag ska komma ut till Kajfalk
Gå (=tvinga mig själv) ut med Algot
Duscha (igen)
Göra mig iordning (..igen)
Gråta över att jag inte har någon mascara
Åka till Kajfalk (om jag nu kommer ut)


Dagens låt är Trubbel med Håkan Hellström.
(Cover av Olle Adolphson)

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin