FREE

Jag sitter och lyssnar på "Free" med Gavin Degraw och bara dör.
Gavin är verkligen sommar. Och lycka.

Imorgon åker jag till London, och det ska bli så sjukt roligt! Har varit på stan med mami och köpt både nödvändiga och totalt onödiga saker till resan. Köpte bl.a en "sommardagbok". Haha, jag vet verkligen inte hur många dagböcker jag har köpt innan denna, och det slutar alltid med att jag tappar/glömmer bort den. Men i sommar kommer det hända en del, så det skulle faktiskt vara roligt att skriva ner det och ha det med sig.
I vilket fall; Åh, vad roligt det ska bli i London!

Dagarna har gått rätt segt framåt, jag har inte gjort så mycket. Varit hemma, passat kusiner, varit med kompisar lite då och då.
Men det har faktiskt varit jätteskönt. Fått tänka ordentligt och bara vara. (Som jag nämnt många gånger att jag älskar. Det LÅTER ju t.om underbar. Bara vara. Bara.. vara. Haha.)
Egentligen borde jag fortsätta packa, men jag måste ner till stan och fixa ytterligare två saker till resan, så jag passar på att ta med min mig kära hårboll som inte varit ute idag.
Jag kanske skriver senare idag, annars så får ni önska mig en trevlig resa till England allihopa!


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin