Regn på midsommar, vad annars?

Oj vad längesedan det känns som att det var, haha.
För er som undrar så rullar livet på helt OK, och idag är det midsommar, och precis som innan varje högtid råder det full panik hos familjen Silfver. Det ska städas, lagas mat, göras iordning, panikhandla de viktigaste sakerna som man kommer på sig ha glömt och andra lite mindre viktiga saker som man slänger ner för att man tänker att "detta kan nog användas, vad smart jag är", men sedan inte används alls, utan ligger där och blir gamla och så en dag hittar man dom och tänker "när köpte jag de här?" och så tänker man tillbaka och minns och...

Herregud Emma, lugna ner dig.

 Pappa köpte guitar hero igår, vilket är skitkul. Lyckades få honom att köpa det genom att säga att vi kunde använda det imorgon när gästerna kommer som "en kul grej".
Jag suger, om ni undrar, men det är skitkul i vilket fall. Och jag är i alla fall bättre än min bror som fortfarande kör på "easy". (Hej, jag är en medium, faktiskt)
Har laddat ner 3 olika skivor till mamma med vad jag tycker är sommarmusik, men det duger inte. Antar att hon vill höra "o'boy" och alla de där.
Absolute summer hits 2009 får fan duga. Nu får kvinnan vara tyst.

..Men kvinnan är inte tyst. Kvinnan skriker och är arg, eftersom ingen hjälper henne hälla över chokladen på alla marshmallows. Om ingen går ner och hjälper kvinnan kommer kvinnan att sprängas i flera tusen bitar, och även om det vore skönt att slippa hennes skrik just nu så skulle det bli lite tråkigt sen, för då hade vi ju inte fått någon mat.
Så jag får väl kasta mig ner för trappan och hjälpa henne.

Vi hörs!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin