Dust? Anybody? No?

Låtar som knarkats idag;
Ser jag tjock ut i den här? - Joakim & Joel
Mer av dig - Joakim & Joel
Beautiful ones - Johan Palm


Gillade inte alls Johan Palm innan, men denna låten fick mig att ändra mig lite. Ska jag vara ärlig tycker jag han sjunger den låten bättre än orginalet.

Helt okej skoldag. Jag har saknat min Göran!
Vi hade kul på bildlektionen.
Jag hade bara denna lektionen på mig att göra klart en bilduppgift, och jag hade inte ens börjat. Så i min panik, med hjälp av lite klister och svart färg, så fick jag tillslut ihop något.
Haha, det blev så jävla fult. Jag började skratta. Skrev "Emma 5 år" på den sedan. Folk skulle tro jag var utvecklingsstörd om de visste att jag gjort den.

Efter skolan blev det fik på Napoleons med Hanna. (Dust? Anybody? No?)
Det var mys! En jordgubbsjuice från Pago till mig, och en cookie till Hanna. Gotti.
Sedan begav vi oss hem till henne, och la oss och kollade på Top Model, Top Chef, How I met your mother, 2½ men och Sjukhuset. Hahaha. Så jävla lamt, och så sjukt skönt.
Papi hämtade mig vid åtta, och vi åkte och handlade mat. Jag åt inget dock. Var inte hungrig.
Vafan är det med mig? Har inte ätit ordentligt på 2-3 dagar.
Hm.

Aja.
Och msn funkar inte. </3

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin