och klippa sönder vardagen


Jag springer runt som en heltossig nippetippa (hahaha, jag kan inte i ord förklara hur mycket jag älskar det där uttrycket som mamma ibland använder) och packar kläder, smink (duuh), kamera och allt annat som måste med till resan.
Jag har haft en rätt.. negativ inställning till resan ända tills nu; nu känns det faktiskt som om detta (alltså inte att komma ifrån mina föräldrar) är det jag behöver. Att komma bort från vardagen, helt enkelt.

Imorgon klockan 08:00 åker vi härifrån, och 14:00 går planet från Arlanda.
Ni kommer väl sakna mig?
Jag kanske kan uppdatera er med lite bilder och texter om hur livet är där nere i Det Soliga.

Ni får ha det jättebra här hemma i Sverige!
Puss på er.





P.s
Innan jag avsluta måste jag bara säga att jag hade en jättemysig pratstund med Felicia idag. Humor blandat med mycket -  mycket - allvarliga killproblem - precis som det ska vara!
D.s

Kommentera gärna
Postat av: Amanda

jag saknar dina bilder emma! :(

2009-05-23 @ 21:23:35

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin