Snabb uppdatering

Hejsan, hejsan, hejsan.
Tysken har varit här sedan i Onsdags och det har väl gått bra, antar jag. Fast jag har haft mer roligt med de andra svenskarna än med henne, to be honest.
Nu ska vi ner till piren och äta glass, sedan blir det nog a6.

Har knarkat låten "Pengar" med Maskinen i två dagar nu, haha.
Mer låtar med er, tack!

Åh, btw, funderar på att byta blogg. Det är ingen som läser när jag skriver här, haha. Visst, det kan mycket väl vara för att min blogg är tråkig, men jag vill ändå byta och se vilka mer alternativ som finns.

Skriv gärna ner lite olika alternativ i en kommentar!


Kommentera gärna
Postat av: Amanda

ändra designen bara! :D

2009-05-10 @ 18:47:17
Postat av: Anonym

kan du inte göra lite inlägg med tex:

en innelista och en utelista (topp 3 eller 5) ngn gång ibland?

och typ dina topp 5 plagg och topp 5 skor?

2009-05-10 @ 20:06:31
Postat av: Anna

En fråga bara, är dina ögon naturligt klarblå eller är det någon form av retusch/kontaktlins? :) jättefin färg, annars! :)

2009-09-02 @ 20:27:56

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin