Bra lördag!

Vilken härlig morgon!
Väcktes för en halvtimme sedan av pappa som sa att det var frukost och också frågade om vi skulle ut och gå. Kom ner och pratade lite med mamma som låg i sängen och undrade hur Hanna hade sovit, och jag sa att hon hade åkt hem vid tolv. Hon svarade att hon inte sovit ordentligt på tre nätter och igår somnade hon vid elva för att sedan ha sovit hela natten. Skönt för henne.
Själv har jag aldrig haft problem med att sova, och jag är inte lättväckt. Min mobil brukar ligga bredvid mig i sängen och det har hänt rätt många gånger att folk har ringt 5-6 gånger utan att jag vaknat.

Efter frukosten åkte jag och pappa ut till Axamo och gick runt sjön, sedan åkte vi hem och gjorde oss iordning innan vi stack vidare till Ulle och Anders (föräldrar till Alicia och Alva för er som undrar) för att fira att Ulle fyllt 35.
Det var väldigt trevligt, men jag var så himla trött, och att 5 barn sprang runt mig och skrek gjorde inte saken bättre. Missförstå mig inte - jag älskar mina sötfis-kusiner och tycker de är jätteroliga, men är man trött är det inte alltid jätteparty. Det var med andra ord rätt skönt när pappa frågade om vi skulle börja dra oss.

Vi åkte till Media Markt och köpte en extern hårddisk som jag sitter och för över filer till nu; ska återställa datorn igen eftersom den börjat krångla.

Oj vad tråkigt jag skriver! Ni får ursäkta, det är bara för att jag är så trött. Ögonen vill knappt hålla sig öppna.

Om en timme ska jag i alla fall till Amanda och träffa henne och Moa (: Vi ska peppa inför Melissa Horn imorgon! <3
Jag är så glad!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin