Kom ihåg mig då

Brr, jösses vad kallt det är idag. Jag fryser fötterna av mig.  Ska nog gå och sätta på mig de där jättemjuka sockarna som mormor har köpt till mig. Ja, det ska jag.

Idag är det historieprov. Jag är Körd med stort K. Kan verkligen ingenting. Ingenting. Igår var t.o.m en klasskompis jätteschysst och skickade allt över msn som vi skulle kunna till provet, men jag kan inte dirket säga att jag gav pluggandet en ärlig chans. Gav upp efter en halvtimme. Det var absolut inte rätt dag för mig, även om den ursäkten inte kommer kunna användas som något försvar till att jag inte pluggat.

Suck.

Jaja, det får väl gå åt helvete då. Jag tröstar mig med att det förmodligen gick riktigt bra på engelskaprovet, och svenskaprovet kommer förhoppningsvis också bli helt okej.

Morgonens låt är "Kom ihåg mig" med Elin Ruth Sigvardsson. Det är en cover på Lars Winnerbäcks låt, men jag tycker Elin gör den så mycket finare.

Låten verkar inte finnas på youtube, så för att öppna den i spotify, klicka här.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin