Här sprider jag min enormt glada energi

Fy vad det regnar ute.
Och fy vad det blåser.
Och fy vad jag hatar det.

Nej, nu får jag sluta vara negativ. Vi slutade tidigt idag, och imorgon är vi lediga. Jag borde vara glad, upp med humöret nu, Emma! Nu när du har fixat jobb och allting.
Ja, äntligen har jag fixat jobb! Ska jobba både innan och efter jul hos en städfirma som heter Östgöta Städ. Gud vad härligt med lite extra pengar - det är precis vad jag behöver! Och om det går bra kanske jag kan extrajobba där mer. Super!

Dessutom har jag gjort klart min svenskaläxa och skickat in, det är rätt skönt det med.

Nu funderar jag på att ta en dusch och göra mig iordning.

Någon som vill ses ikväll? :)

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin