Historia är inte min grej

Tja, provet gick som jag hade förutspått - skitdåligt. Var klar på typ tio minuter, men satt kvar i ytterligare en halvtimme bara för att det inte skulle vara för uppenbart hur hårt jag hade failat. Till min tröst så var det faktiskt inte bara jag som inte fattade någonting utav det.
Blev utskrattad av några stora starka treor på väg ut sen. Stakade mig som sjutton när jag skulle säga "George Bush", så de började asgarva och jag skämdes som jag vet inte vad och blev röd i hela ansiktet. Vad löjligt egentligen, att jag skämdes för det lilla.
Jaja.
Tog bussen hem och la mig i mamis och papis säng för att titta på TV. Vill egentligen bara stänga ögonen och sova en stund, men om en timme måste jag ta bussen in till stan och möta papi. Vi ska på handledarkurs, hoho. Snart kan jag äntligen börja övningsköra!



The temper trap - Sweet disposition



För övrigt kan jag inte sluta lyssna på Elin Sigvardssons "Kom ihåg mig" som jag länkade i förra inlägget. Den är så sjukt fin.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin