Ny design

Nu har jag äntligen fixat en ny design. Tänkte egentligen ha en mer höstig med varma färger, men så var det någon som skrev att jag antagligen skulle vilja byta design när vintern kom - och det har hon nog rätt i. Så jag valde något enkelt, med enkla färger.

Det är inte helt färdigt än - men vad tycks hittils?





Kommentera gärna
Postat av: Elin

Underbar!! :D <3

2009-11-03 @ 22:12:54
URL: http://eluw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att bilden är underbar men att du kanske kunde hitta en mysig bild att ha som bakrund :) Preci som du hade med din föra deign, blogen såg lite mer unik ut då :D

2009-11-04 @ 21:50:56
Postat av: Anonym

Ursäkta stavningen men man ser inte vad det är man skriver som kommentar haha

2009-11-04 @ 21:52:44

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin