Ny iPod. Jag är glad!

Har varit en bra dag idag! :) Teatern var rolig, och efteråt åkte jag och pappa och tittade ut en ny iPod till mig som han hämtar imorgon, och så lämnade vi in min mobil som för övrigt är sönder, om jag inte skrivit det redan. Äntligen!
Efter det åkte vi och hyrde film och handlade mat. Hela resan dit och hem försökte jag övertala honom om att ta en promenad med mig när vi kom hem, men han bara gnällde.
-Okej. Om du kommer på en riktigt bra förklaring till varför vi inte ska ut och gå när vi kommer hem, så släpper jag det.
Jag lät honom tänka medans han tankade bilen och gick in och betalade, och när han sedan kom tillbaka var jag nyfiken på vad han hade kommit på.
"Jag har skoskav" var det enda han sa.
Men kom igen! När jag till och med ger honom tid och tänka - kunde han inte bättre?
Jag nöjde mig självklart inte med den förklaringen och det slutade med att vi gick ut och gick i en timme.

Nu ska vi sätta oss framför TV:n och se på Kenny Starfighter som min pappa har tjatat om i flera veckor att han vill se.

Det var för övrigt en sån här jag köpte, med 120 gb minne :)


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin