Bröllopsfotografen

Jag var på bio med familjen ikväll. Bröllopsfotografen såg vi.
Jag tyckte den var söt, och skrattade högt flera gånger :)
Filmen är verkligen rekomenderad för er som gillade Smala Sussie!

Precis när jag harde satt mig såg jag att Mandie Candie satt tre rader över mig. Jag försökte desperat att få hennes uppmärksamhet, men utan framgång. Hon satt som klistrad med blicken på bioduken som just då visade reklam.
När filmen var slut ställde jag mig upp och ropade på henne; då äntligen såg hon mig och sken upp.
Hennes lillasyster Lina var med, och hon sa att hon hade sett mig på a6.
- Jag hörde ditt skratt och förstod direkt att det var du!

Jag vet inte om det är roligt eller pinsamt att man hör att det är jag på mitt skratt.


Direkt när vi kom hem satte jag på min glada vän hans koppel och gick ut en lång promenad med honom, jag tror jag njöt lika mycket utav den som han gjorde.

Nu ska jag lägga mig hade jag tänk, ni får ha det så bra!
Godnatt.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin