...Emma - med mentaliteten som hos en 5-åring..

Jag har en sån fruktansvärd tandvärk. En visdomstand håller på att växa upp på vänstra sidan, och det gör så in i helvetes ont rent ut sagt. Emma + hög feber + tandvärk = ingen bra kombination.
Jag lipar som en liten tjej som inte fått något lördagsgodis.
Jo, ironiskt nog, - med tanke på inlägget under - så blir jag som 5 år igen när jag är sjuk. Jag blir gnällig och bara allmänt jobbig.

Jag tror jag har skrivit det innan, men jag skriver det igen; det kan inte vara kul att vara pojkvän till Emma Viktoria Silfver när hon är sjuk.

Trots att jag är knallsjuk så har jag fotojobb som måste göras idag. Jag vet inte om jag orkar, men jag måste verkligen ha pengarna.
Får se hur jag gör.


Jag har förresten färgat håret chokladbrunt! Eller, ja, chocolate brown stod det i alla fall på förpackningen, men det blev mer en mörk rödbrun färg. Blöh, jag hade väl antagligen helt fel färger i innan.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin