Lite fusk, kanske

Var faktiskt hemma idag igen. Mådde inte alls bra i morse när jag vaknade, så jag stänge av larmet helt och somnade om.

Jag sov och sov och sov, och vaknade inte förens klockan var halv tre. Haha, helt sjukt.
Då mådde jag dock mycket bättre!
Det första jag gjorde (efter en lång dusch) var att börja städai mitt rum. Damma, dammsuga, plocka iordning, vädra and so on.
Efter det tog jag badrummet.
Hela städningsproceduren gick på ungefär en timme.

Efter det åkte jag faktiskt upp till A6 (ett köpcenter här i Jönköping, för er som inte vet) och köpte ett par nya hörlurar, samt ett nytt foundationpuder och en mascara.
Och en flaska BonAqua med citronsmak. Finns det något godare att dricka? Det skulle möljligen vara Cola light då.

...Som jag faktiskt råkar vara beroende av.


Anyhow.
Nu sitter jag i mitt iskalla rum och lyssnar på älskade Maroon 5. Åh vad jag gillar dem.
Algot står och gnäller, så jag lär få gå ut med honom rätt snart.
Han har förresten klippt sig idag! Han är söt hur han än ser ut, men jag hade väldigt gärna låtit honom ha kvar den där långa, fluffiga, gosiga pälsen och det där nästan lite.. klumpiga utseendet han har haft ett tag nu.
Får lägga in en bild sen på min nyklippta vän!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin