Detta gjorde min kväll :)

Jag blev så himla glad nu! Fick ett pm på bdb med följande text (direkt kopierat);

"jag känner dig inte alls. men ändå älskar jag dina bilder, dina texter, ditt sätt att skriva.
det känns som om man är med i det hela, och man kan tillochmed skratta åt saker du skrattat/skrattar åt. fortsätt i den stilen! jag diggar det."

Det finns nästan inget som gör mig gladare :) Att veta att folk gillar och uppskattar det du gör, det är verkligen något som får dig att vilja fortsätta.

Jag har fått några såna här mail tidigare, och jag blir alltid lika glad!

Kommentera gärna
Postat av: jjuliaaforsberg

herregud vad söt du är!

hihi, trodde inte det skulle uppskattas så det jag skrev.

nu känns det otroligt bra att jag fick en människa glad igår. :)

2009-09-25 @ 15:18:10

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin