En sådan

Jag behöver en såndär
Att dela natten med
och alla problem och känslor som smyger sig fram när ljuset försvinner
Som bara lyssnar och håller med när man sitter där och beklagar sig över allt och ingenting
Inte någon som ger mig en klapp på ryggen och säger; det löser sig ska du se
utan någon som suckar instämmande och säger; ja, livet kan vara förjävligt
Inte någon som försöker torka mina tårar, utan någon som hjälper mig att gråta ännu mer
Som inte försöker byta samtalsämne i hopp om att göra mig glad, utan ber mig prata om det som gör mest ont

En sån behöver jag
just precis nu



Porcupine Tree - Lazarus





Jag hatar inte mitt liv
Jag vill inte dö
Ibland
är jag bara inte riktigt nöjd med allt


Kommentera gärna
Postat av: Cicci

JAG KOMMER PÅ EN GÅNG EMMA! <3

2009-09-26 @ 09:45:29
URL: http://datebydate.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin