Förlåt - eller något

Förlåt för de grymt dåliga och lama uppdateringen. I helgen har jag inte hunnit, och igår hade jag helt enkelt ingen lust. Ungjäveln suger ur all energi och vilja.
Fast vem säger jag förlåt till egentligen? Jag tror inte ni är jätteledsna över att ni inte kunnat läsa om mitt liv precis varje dag.
Är ni?

Jag tänkte i alla fall ta och uppdatera lite när jag kommer hem idag! Bussen går om en kvart, och jag får inte missa den. Så vi hörs senare hörrni!
Ciao.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

det är av någon lite knasig anledning kul att läsa om ditt liv (jag menar, jag vet ju knappt vem du är), kanske för då skriver så bra, jag vet inte, men kul är det ;D

2009-09-22 @ 16:04:10
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin