Goder morgon!

Gormorgon på er!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 08:10 så jag kan gå till bussen.
Början inte förens 09:30 idag, men har en tid nere på Fem Sinnen för att fixa iordning mina naglar.
Skönt att få dem gjorda.

Morgornens låt är ingen mindre än "Goodnight and go" med Imogen heap. (Ni kanske känner igen vilka jag menar om jag säger "Hide and seek"?) Den är så mysig att jag kan dö. Perfekt för morgnar också (fast den ironiskt nog heter "Goodnight and go").
Har ett minne som jag förknippar väldigt starkt med denna låt, och det är tågresan upp till Cicci förra jullovet.

Ikväll är det teater, och jag peppar som sjutton! :) Vi ska börja med en ny pjäs som heter "Våldsam kärlek". Jag vet inte så mycket om den än, så jag hoppas få reda på lite mer idag.



Imogen Heap - Goodnight and go



Imogen Heap - Hide and seek

Kommentera gärna
Postat av: Anna

Men du! Ingen teater idag pga allmogemarknaden, så du får tagga nästa vecka istället ;)

2009-09-14 @ 10:14:59
Postat av: Emma

Sv: Fick reda på det i skolan idag :( Skit. Jag som var så pepp!

2009-09-14 @ 16:58:14
URL: http://emzofc.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin