Mandie bara dödar mig

Sitter hos Mandie Candie.
Vi har precis spelat Bond på hennes gamla nintendo. (Mot varandra) Jag dog hela tiden.
Det är skitläskigt! Man springer runt i labb eller liknande och ska försöka hitta och döda varandra, och jag som hatar att bli jagad. Jag har dock vant mig nu, de första gångerna jag spelade det så satt jag med hjärtat i halsen och skrek hela tiden.
Dessutom sitter Mandie och väser saker som "Eeeeemmaa... Where aaaare you.. Come out, come out where ever you are.." med såndär sjukt läskig röst. Då får jag panik och skriker.
Sedan hittar hon mig och dödar mig.
:(

När det stod 30-2 till henne (kommentera inte) ropade Felicia (som låg på golvet och pluggade matte) att Mandie skulle hjälpa henne. Så nu sitter jag här och surar på Amandas tangentbord eftersom henne "d" är helt fucked up. Får trycka svinhårt varje gång jag ska använda den tangenten.

Pappa kommer och hämtar mig om typ tio minuter. Ska sätta mig och plugga matte så fort jag kommer hem.
Trevligt, trevligt.              Suck.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

haha, söt!

:(



är det sånt spel där hela skärmen blir röd när man dör? xd

2009-09-07 @ 21:02:54
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin