Ms. Brightside

Sitter och för över runt 40gb materlial från min dator till den externa hårddisken. (Fan vad skönt att få bort det från datorn) Har trott att den inte funkat i drygt ett halvår, och så kommer pappa upp och säger att det inte är så konstigt; det fattas ju en sladd.
Bra där, Emma.

Dagen har i övrigt varit bra. Gjorde bort mig en aning i matsalen, men det överlever jag.
Vi satt och pratade om nyckelknippor/nyckelringar när jag kommer och tänka på min supercoola nyckelknippa och utbrister "Jag har världens snyggaste nyckelklitta!"
Tystnad, följt av ett asgarv.
Haha, tur att de skrattade i alla fall.

Efter skolan fick jag ett ryck och vägrade åka hem. Jag var i stort behov av att vara social med någon, trots att jag precis slutat skolan.
Ringde och frågade Marty, men hon skulle plugga, så vi bestämde att vi skulle ses ikväll istället.
Ringde istället papi och frågade om vi kunde fika eller något efter att han slutat jobbat, och han sa att det kunde vi göra.
I väntan på att min käre far skulle sluta jobba satte jag mig vid hamnkanalen och läste.

När papi kom och hämtade mig och vi till Nyfiket och åt. (Grillad macka med pesto och mozarella, mums!)
Efter det åkte vi hem.
Tänkte ta med Algot ut på en promenad och samtidigt fota lite.



The Killers - Mr. Brightside



The Killers - Somebody told me

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin