Titta vilka jag hittade - Jack & Daxter!

Gud vilken lam dag det har varit idag. Jag hatar att vara sjuk.
Jag har verkligen inte gjort någonting vettigt. Fast det kanske man inte väntar sig att någon som ligger hemma och är sjuk ska göra? Städad mitt rum kunde jag ju dock ha gjort..

Anyhow.
Har suttit lite vid datorn, lyssnat lite på musik, läst och spelat Jack & Daxter tills mina ögon inte orkat mer.
Hahaha, ja, ni såg rätt. Jag har kopplat in mitt kära PS2 och spelat flera timmar idag. Är fortfarande helt fyllt av nostalgi. Och långt har jag kommit med, hoho!
Ska tvinga Björn att spela det med mig. Eller, han får titta på när jag spelar.

Annars har det varit den tråkigaste dagen på länge.
Imorgon går jag till skolan hur dåligt jag än mår.


Edit:
Jag och pappa har haft värsta diskussionen om hurvida jag ska gå till skolan imorgon eller inte.
Pappa vägrar släppa iväg mig eftersom jag är sjuk.
Jag vägrar att stanna hemma.

...Den här diskussionen har jag faktiskt aldrig haft förut...

Jag: Jag tänker inte stanna hemma! Det är bara två lektionen imorgon - och jag tänker gå.
Pappa: Ja, PRECIS! Då gör det väl inget egentligen om du missar dem? Tänk om du smittar hela klassen, hur kul skulle det vara?
Jag: Jag har inte svininfluensan, pappa.
Pappa: Det tror inte jag heller, men tänk om du har det.
Jag: Jag har inte det! Och jag går till skolan imorgon, punkt slut! Jag dör av tråkighet här hemma.
Pappa: Förstår du hur egoistisk du är nu, som är beredd att smitta hela din klass bara för att du råkar ha tråkigt när du är hemma och är sjuk?

Fan. Pappa har rätt. Fan.
JAG KOMMER HA SÅ JÄVLA TRÅKIGT IMORGON.
Börjar snart lipa.
Jävla immunförsvar.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

:(

Kolla på Supernatural!

2009-09-03 @ 21:47:27
URL: http://ephotograph.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Oj, hoppas att du blev frisk igen sen!



Sv: nej, jag har inte deviantart som det är nu, i alla fall :)

2009-09-05 @ 19:46:59
URL: http://myphoto.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin