"I'm marked.. And oh, I'm Mark."

Första skoldagen för mig idag då! Fy sjutton så svettigt det var att hoppa runt överallt i skolan. Blev verkligen äckligt varm och ville bara hem och duscha, men det var ändå trevligt att träffa klassen igen! Frida skrattade åt mig och jag ville slå henne med kryckorna, men jag lyckades behärska mig.
Fick hissnyckel också, det är nice eftersom vi springer väldigt mycket i trappor. Våra skåp är på tredje våningen lektionerna är antingen på första eller andra. Dock var det jävla omständigt att fixa nyckeln; först var jag tvungen att gå hela vägen till skolsystern som har sitt rum i andra byggnaden, längst bort. Detta var jag tvungen att göra för att hon skulle titta på mitt gips och intyga att jag faktiskt hade brutit foten. Tyckte det var så jävla löjligt, skulle det vara någon som tror att jag fejkar eller?  "Ja, jo, det är ju egentligen bara hårt lindat papper runt foten och benet. Damn, you got me."
Jaja. Det fanns inte mycket annat att göra än att gå hela den vägen bara för att få det där jäkla intyget, sedan fick jag gå till vaktmästaren där jag fick skriva på massa papper och dessutom betala 100 kr innan jag äntligen fick nyckeln.
Sedan var det bara att hoppa hela vägen tillbaka till byggnaden jag går i. Sjukt jobbigt måste jag säga. Har skavsår på händerna efter kryckorna.
Fick i alla fall hjälp med att bära alla mina saker! Lovisa och Matilda är mina slavar de kommande 4 veckorna. Mah bitches. Igår kom de till och med hem till mig med en stor påse godis, hihi. Väldigt trevligt att få lite sällskap.. och godis!



Här är för övrigt dagens låt:

Metric - Help I'm alive


Kommentera gärna
Postat av: frifghjklöl,mnb

uhuh, ursäkta skrattandet. men. det är så jag gör. och det ÄR roligt med folk som skadar sig när de hoppar studsmatta berusade. men jag tycker synd om dig egentligen! jag lovar att du skulle skratta om det var jag!

2010-04-13 @ 22:21:44

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin