Lite om allt och ingenting

Har varit på stan med Matilda och gjort hemliga saker. Trevligt trevligt!
Inte lika trevligt var när hon berättade att vi ska repa hela fredagen, så det blir inget valborgsfirande för mig inte.. :/ Väldigt tråkigt måste jag säga, skulle ju hem till Moa och träffa favoritfolket. Hade verkligen peppat det! Å andra sidan slutar repet vid tio, så då kanske jag kan åka dit direkt efter och sova där. Ska nog fråga henne det.

Och ja - jag ska vara med på teatern nu ändå, trots gipset! Det kommer nog se väldigt roligt ut vissa gånger, men jag klarar det allt! Får gå med en sån där gammal krycka som man har under armhålan.

Armhåla är ett sånt fult ord. Ett av de fulaste orden jag vet. "Pilla" är också ett ord jag hatar. Usch, ryser när jag hör det. Pillar. Pilla.
Usch!



På torsdag ska jag gipsa om foten/benet. Jag tror de passar på att tvätta foten och benet också, och det ska bli så jävla skönt! Fyfasen var äckligt det känns där under. Fyfasen vad äckligt det är där under. Blä.

Nu har jag inte mycket mer att skriva, så nu ska jag sätta mig att spela Sims, fniss. Om en stund ska jag tvinga pappa köra upp mig till A6 så jag kan köpa en skjorta på Vila som jag lagt undan. Najs.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin