Inaktiv_chey

Jaha, Anneli var den 8:e personen som kommenterat att jag inte skriver här på bloggen längre (jodå, jag räknade). Ingen jättesiffra direkt. Knappt någon siffra alls. Men ändå! Trevligt att få känna sig lite saknad!

Jo, det har hänt en hel del under den tid då jag varit inaktiv, och jag vet egentligen inte varför jag inte skrivit om det. Det är väl precis då som man ska skriva på sin blogg; när det händer saker? Lite annat än "idag gjorde jag det här och det här, och träffade den och den personen".
Jag får helt enkelt försöka ta igen allt som missats.


...Snart.

Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

De e bra Emma! Go, Go! Kämpa!

2010-04-09 @ 01:12:36
Postat av: Moa

Jag känner dig inte alls, men din blogg är väldigt rolig att läsa. Eller rolig och rolig. Inspirerande. Och ett sätt att fly tankar. Anyway; tack!

Kul att ha dig tillbaka!

2010-04-11 @ 12:08:18
Postat av: cecilia

Haha, du är väl duktig du!

Det sånt här som är så typiskt "Emma Silfver"

saknar dig btw!

<3

2010-04-12 @ 07:01:11
URL: http://datebydate.blogg.se/
Postat av: cecilia

KOMMENTERA PÅ FEL, skulle varit på inlägget ovanför :( /|\

|

2010-04-12 @ 07:02:36
URL: http://datebydate.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin