Ge miiig

Åh, jag är så sugen på den här kameran så det är inte klokt. Sony a900. Wah. Ge mig!
Inte för att jag tror att jag kommer få den, men denna står i alla fall högst upp på önskelistan till min 17-årsdag. (Ih, bara lite drygt 2 månader kvar.)
Man kan ju alltid drömma!



För övrigt så har jag sovit heeela dagen idag. Vet inte om jag skrivit det men jag har haft halsfluss och bara mått allmänt piss de senaste dagarna. Idag när jag vaknade (vilket var klockan 17:09) så kände jag mig dock mycket bättre, så imorgon blir det skola för min del!
Kvällens låt är ingen mindre än What's your name med Christian Walz. Klicka här för att öppna den i spotify!

Kommentera gärna
Postat av: milla

Vilket datum fyller du år? (:

Christian walz är awesome, hans musik ger mig grymt mycket nostalgi.

2010-02-10 @ 00:25:30
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin