>> Intresserad av att köpa min kamera? <<

Sitter inne på scandinavian photo och kollar kameror. Har bestämt mig för att sälja min kära Sony a700 + mina två objektiv (sigma: ett macro och ett tele). Kommer förmodligen sälja kameran för runt 7.000 kr. (Orginalpris: runt 12-13.000 kronor.) Vill man bara köpa kameran så ska man veta att det inte ingår något objektiv, det är alltså bara själva kamerahuset som säljs. Har ni dock haft en Sony innan så kommer de objektiven fungera lika bra på a700:an.

Det är absolut inget fel på kameran eller objektiven, den enda anledningen till att jag säljer dem är att jag vill gå upp en prisklass! Kanske köper en Canon istället och då kan jag inte ha kvar mina sigma-objektiv, då de inte funkar till Canon.


Så om ni är intresserade, eller vet någon som skulle kunna vara det: hör av er! Ni når mig på [email protected] (skicka ett mail.)


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin