Voilà!

Ja. Såhär ser han ut nu när all päls är avrakad. Berättade några inlägg tidigare att vi var tvugna att raka av honom pälsen eftersom han fått så himla mycket tovor nu i vinter.

Det är okej, ni får skratta. Det gjorde jag.


Lilla fisehund. Han har börjat sova i mammas och pappas säng nu p.g.a att han fryser så mycket, och han skakar alltid en halvtimme efter att han kommit in från en promenad. Nu när jag och mamma hämtade honom från pappas jobb kröp han skakandes fram till mig i framsätet (i bilen) och tryckte sig mot mig. Jag kramade om honom och försökte värma honom så gott jag kunde, men han skakade lika mycket hela vägen hem.
Lilla gubben då!
Och vacker kan man ju inte påstå att han är..

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

haha aaaaw :D

han ser naken ut 8) dock väldigt gullig!

2010-02-11 @ 17:43:12
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: E

Vi har en sån hund vi oxå.. ser så tunna o smala ut när man rakar/klipper dem så där :)

Fast lite smått gulligt^^

2010-02-11 @ 20:50:29

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin