En lite mer seriös blogg..?

Sådär. Nu är min bilddagbok raderad (av personliga skäl).
Jag var dock tvungen att gå igenom hela bdb:n precis innan jag tog bort den, det är faktiskt jävligt mycket minnen som dyker upp i huvudet eftersom jag gärna skriver ner roliga händelser osv. Hittade bland annat mitt tysklandsäventyr som jag inte tror att jag lagt ut här, eller har jag det? Om någon av er har koll på det får ni en guldstjärna, fniss.

Så, ja. Nu när jag inte har bdb att lägga upp mina bilder och random texter på så kommer jag antagligen lägga ner mer tid på min blogg - vilket jag hoppas uppskattas! Haha.
Har nämligen fått in lite klagomål via mail - vissa av er gillar inte att jag slutat skriva på bloggen. Ni är så söta - och jag blir glad! Det visar att ni faktiskt läser det jag skriver - och att ni gillar det.
Thanks.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

tagit en liten kik i ditt arkiv här på bloggen. du var precis lika jäkla duktig då som nu.

jisses. emma. du borde vara känd. med dina ord. wow. världen hade chockats. ev dött. men det tar vi en annan dag.

:)

2010-01-10 @ 01:35:01
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: william

drygt med mer bloggande... lägg ner

2010-01-10 @ 19:21:58

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin