Is love alive?

11:30-12:45 Teater
13:05-14:20 Historia

Onsdagar är rätt softa. Faktum är att jag avgudar dem, mest p.g.a att vi börjar så sent.

Efter skolan träffade jag Göran, och vi satte oss på Claras och åt. Eller, ja, Göran tittade på medans jag åt. Hon hade inga pengar. Fattiglapp.
Ceasarsallad - mums.
När jag inte orkade mer fick hon äta upp resten. Vilken snäll kompis jag är va?

Efter det gick vi in till hemköp, köpte 6 st chokladkakor för 7 kr styck och åkte hem till mig för att titta på Grey's anatomy. Tror vi såg hela 4 avsnitt (och varje avsnitt är 45 min) medans vi satt och knaprade i oss chokladen vi köpt. Egentligen orkade vi inte ens hälften, men vi tvingade i oss allt bara för att det var så gott. Sexiga tjejer. Inga ätstörningar här inte.
När chokladen var slut bestämde vi oss för att fota lite. Jag brukar inte fota Göran, för vi kan aldrig vara seriösa så alla bilder blir antingen suddiga p.g.a att antingen hon eller jag skrattar, eller så gör Göran någon konstig min.
Det blev tyvärr inte mycket bättre den här gången.
Och när jag skulle sminka kvinnan så satt hon inte still. Hon satt och liksom ryckte med huvudet hela tiden. Det var rätt kul i och för sig, såg ut som att hon hade ticks.

Vid åtta skickade jag hem henne och gick ut på en lång promenad. Prata lite med Erik -som egentligen inte heter Erik- i telefon Det var kul. Han är kul. Rätt awesome faktiskt.
Sen skulle han lägg på och då tog jag fram iPoden och lyssnade på mysig musik istället samtidigt som jag tänkte på allt och ingenting.
Lyssnade bland annat på den här låten som jag och Göran lade märke till i ett Grey's anatomyavsnitt ikväll. Underbar.



Sara Bareilles & Ingrid Michaelson - Winter song


Och här får ni en bild på Göran som jag egentligen inte får lägga ut för att kvinnan tycker hon är ful på den, så skriv massa snällt om henne nu.
Fniss.
Tagen ikväll.




Kommentera gärna
Postat av: Elin

Vacker bild! <3

2010-01-20 @ 22:49:18
URL: http://eluw.blogg.se/
Postat av: erik

fan vilken fin vän du har emma, och jag som tyckte du var fin. fail by me.

2010-01-21 @ 02:53:19
Postat av: milla

åh, hon är grymt vacker!

och det lät som en härlig dag, som onsdagar ska vara.

2010-01-21 @ 10:46:19
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/
Postat av: Frida

Heter HON Göran?

:D

Kram

2010-01-27 @ 16:36:37
URL: http://fotobyfrida.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin