Ny design.

Sådär, då har jag fixat en ny design. Det är fortfarande lite saker som behöver ändras, t.ex headern, som bara är en test-header. Men det fixar jag allt eftersom. Hoppas ni tycker den blev okej. Gjorde den rätt enkel och dessutom bredare än den förra så att jag kan lägga upp större bilder.
Hoho.
Kan också passa på att påpeka att jag själv känner att det är roligare att skriva nu när jag lagt ned lite mer tid och tanke på designen (även om den är väldigt enkel) och vet att kommentarssidan fungerar som den ska. Så ja, jag kommer nog komma igång på riktigt igen nu.

Så nu när det går att kommentera så förväntar jag mig massvis!
Bjuder på en bild också. Puss.





Visst blev det skillnad nu när ni kan se bilderna i större format? Jag ska ta de senaste inläggen med foton i och förstora de ocks, så ni kan ju skrolla ned om ni vill se dem större också.

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

snyggt, du!

synd bara att man har 1024px så den inte får plats i webbläsaren x)

och jag kan se rätt teckensnitt i menyn trots IE - men det kanske också bara är min laptop som är skillad (hehe)

2010-01-12 @ 21:01:27
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygg vart den!! :)

Bra val att ha bredare inlägg!

2010-01-13 @ 15:29:38

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin